czwartek, 5 lipca 2012

*****

ciągle w biegu utrudzeni własnym życiem
nie stajemy
choć przystanąć czasem warto
zaganiani poddajemy się losowi
choć nie warto
idąc dalej spotykamy cudze losy
wciąż za późno, 
przyspieszamy kilka kroków

stań  na moment
życie przecież takie krótkie
 jestem obok 
i podążam zawsze z Tobą
pomyśl sobie
wszystko łatwiej zrobić razem
podaj rękę
pobiegniemy dalej w parze

trudne słowa 
są łatwiejsze gdy mam Ciebie
łzy są słodsze
wypłakane w Twych ramionach
ból i radość
 podzielone są na dwoje
nawet strach 
jest mniejszy gdy się boję

stań  na moment
życie przecież takie krótkie
 jestem obok 
i podążam zawsze z Tobą
pomyśl sobie
wszystko łatwiej zrobić razem
podaj rękę
pobiegniemy dalej w parze








6 komentarze:

  1. Piękne wiersze...
    Czytałam, czytałam i nie miałam dość.
    Gorąco pozdrawiam!
    Zapraszam do Domu Rozalii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję do tej chwili niestety słyszę same reprymendy serdecznie dziękuję, cieszy mnie,że komuś się podoba:)
      z zaproszenia na pewno skorzystam...dziękuję

      Usuń
  2. Posłanie do nadwrażliwych

    Bądźcie pozdrowieni, Nadwrażliwi
    za waszą czułość w nieczułości świata,
    za niepewność - wśród jego pewności,
    za to, że odczuwacie innych tak jak siebie samych zarażając się każdym bólem
    za lęk przed światem, jego ślepą pewnością, która nie ma dna
    za potrzebę oczyszczania rąk z niewidzialnego nawet brudu ziemi
    bądźcie pozdrowieni.

    Bądźcie pozdrowieni, Nadwrażliwi
    za wasz lęk przed absurdem istnienia
    i delikatność niemówienia innym tego co w nich widzicie
    za niezaradność w rzeczach zwykłych i umiejętność obcowania z niezwykłością
    za realizm transcendentalny i brak realizmu życiowego,
    za nieprzystosowanie do tego co jest a przystosowanie do tego co być powinno
    za to co nieskończone - nieznane - niewypowiedziane ukryte w was.

    Bądźcie pozdrowieni, Nadwrażliwi
    za waszą twórczość i ekstazę
    za wasze zachłanne przyjaźnie, miłość i lęk że miłość mogłaby umrzeć jeszcze przed wami.
    Bądźcie pozdrowieni za wasze uzdolnienia - nigdy nie wykorzystane - (niedocenianie waszej wielkości nie pozwoli poznać wielkości tych, co przyjdą po was)
    za to, że chcą was zmieniać zamiast naśladować
    że jesteście leczeni zamiast leczyć świat
    za waszą boską moc niszczoną przez zwierzęcą siłę
    za niezwykłość i samotność waszych dróg
    bądźcie pozdrowieni, Nadwrażliwi.
    (Kazimierz Dąbrowski)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny!Aparat faktycznie przydałby mi się lepszy, ale w kolejce do wymiany czeka też maszyna do szycia..
    .... i jak tu żyć...? :))
    Pozdrawiam i do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, dzięki, że wpadłaś, nie mogę otworzyć linku , który mi przysłałaś :(
    Spróbujesz jeszcze raz wysłać?

    Warto tam pojechać, niedaleko, fajna niedzielna wycieczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń