środa, 30 maja 2012

Co robić?

Dałeś mi serce, z którym  nie umiem  sobie poradzić
Dałeś mi miłość, z którą nie wiem co zrobić
Dałeś mi życie, z którym nie wiem co począć
Nie dałeś mi mądrości, o którą Cię proszę
Nie jestem doskonała!
Co robić?
Robię błędy!
Co  robić?
Mam wątpliwości!
Co robić?
CISZA! 
Co mam  zrobić?
Gdzie odpowiedź?
Wiesz wszystko!
Czym jest życie ?
Jestem niedoskonała!
Dlaczego odpowiedzi muszę szukać w drugim człowieku?
Skoro TY wiesz!
Jestem małą istotą, zbyt małą, aby to wszystko pojąć!
Ty wiesz!
Uciekamy się do Ciebie!
Tylko Ty w Twojej Istocie pojmiesz moje jestestwo
Miłością można wszystko zgładzić!
Miłością można wszystkiemu zaradzić!
Zniszczyć to co stworzyłeś i zrodzić od nowa!

2 komentarze:

  1. skoro masz miłość-to po co Ci mądrość?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tyle rodzai miłości....za którymi tęsknić warto

      Usuń