piątek, 21 czerwca 2013

spraw:)

spraw bym była przy Tobie kobietą którą widzisz 
a którą jestem 
czułą wrażliwą odważną i kochającą
spijaj z ust moich słowa które dotychczas 
niewypowiedziane poczują powiew wiatru w uskrzydlonych
marzeniach rajskiego ptaka
scałuj wątpliwości szarego dnia 
i uczyń każdy następny lepszym 
i owiń szalem bezpiecznych Twych ramion 
i prowadź
wyszepcz słowa przeznaczone tylko dla mnie
i pomilcz
i ucałuj
a odnajdę w Tobie Ciebie 
i siebie w Tobie
i spojrzę na świat Twoimi oczami
i zaczaruję
i będę zaczarowana
uwiedziona
zakochana
zapatrzona
uśmiechnięta
odmieniona 
i szczęśliwa
a Twoje oczy zaczną błyszczeć
i zapalą się w nich ogniki
i ogrzejesz się mym ciepłem 
i ukołyszę Cię
wtulimy się w nocy mrok
przy płomykach świec
i zastanie nas ranek
i będziesz mój a ja będę Twoja

    

0 komentarze:

Prześlij komentarz