niedziela, 24 czerwca 2012

gdybyś tylko chciał.....

Gdybyś tylko chciał świat byłby nasz....
Gdybyś tylko chciał.....
Gdybyś tylko chciał i spojrzał w moją twarz...
Gdybyś tylko chciał....
Miałeś marzenia...wyrzekłeś się ich
Miałeś marzenia...byłam w nich
Nie ma nic...
Gdybyś tylko chciał nie popłynęły by łzy
Gdybyś tylko chciał....
Gdybyś tylko chciał byłabym Ja i byłbyś Ty
Gdybyś tylko chciał....
Miałam marzenia...zostały tylko sny
Miałam marzenia...byłeś w nich Ty
Nie ma nic...
Gdybyś tylko chciał....

3 komentarze:

  1. Doskonały pierwszy krok:) a ja ułożę do tego muzykę i zaśpiewam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale gdybyś tylko chciał
    Pomóc swej wyobraźni
    Mógłbyś wreszcie dostrzec mnie
    Na drodze swej
    Ale gdybyś tylko chciał
    Mógłbyś coś
    W moim życiu wreszcie zmienić
    Bajm - Gdybyś tylko chciał

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam tego, muszę posłuchać:)
    nie lubię takiego Bajmu, wolę ich starsze piosenki;
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń